onsdag 16 oktober 2013

Proteinbollar!

Jag skrev om de här bollarna tidigare, men måste bara lyfta upp dem igen i ett eget inlägg. Häromveckan blev jag sugen på någge nyttigt snacks. Jag ställde mig i köket och hällde upp allt möjligt i en skål och blandade- och det blev supergott! Igår köpte jag även ett nytt nötsmör- cashewnötssmör och gjorde en ny sats som nästan blev ännu godare. Den här gången blandade jag också i goji-bär!


Ingredienserna



En sån här liten rackare håller borta mitt sötsug för någon timme eller så på kvällen. And that, my friends, is impressive!


Tips, om ni bor i Vasa, gå och köp ingredienser till det nya veganstället i centrum! Där har de superbilliga kokosflingor, nötter, frön och bär! :)

2 kommentarer:

  1. Vad goda de såg ut! Vad är det i Risentaburken och i Renée Voltaire gröna burken?

    SvaraRadera