fredag 11 oktober 2013

Flytt och tapetdrömmar

Jag och sambon ska flytta! Vi ska bli sambos med en av Kenneths kompisar och om bara ett par veckor går flyttlasset. Vi flyttar drygt 1 kilometer bort till ett charmigt litet trähus med egen gård. Orsaken till att vi flyttar är att jag planerar att vara borta ganska mycket det inkommande året och det blir lite tråkigt och dyrt för kenneth att bo ensam så mycket. Så nu ska vi HIMYMA oss och bli trippelsambon-kombon. Tror det kommer gå bra. Det är en stor lägenhet, så vi behöver hoppeligen inte springa varandra i benen hela tiden :D

Jag håller på för fullt inreda den nya lägenheten i mitt huvud och mina planer tog just en helomvändning. Haidi skickade den här länken och nu vill jag bara explodera enhörningar över hela bostaden! Fatta att man kan köpa enhörningsTAPETER?!!? Hur har jag inte vetat det här?



Har ni någonsin sett nåt så vackert?

Vet inte riktigt hur jag ska framföra mitt önskemål till sambon och kombon dock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar