fredag 8 mars 2013

Krokodil på promenad

I dag bestämde vi oss för att tassa ut på promenad. Men när Kenkko såg vad jag skulle lägga på mig för mössa, var han inte lika säker längre på att han ville synas med mig ute på gatorna. 
Jag förstår inte varför?


Världens sötaste mössa. Fick den av min brorson (som är krokodilmösskungen nr1) eftersom den hade blivit för liten åt honom. Now it´s miiine, aaalll miiiine. And I loves it. Hade den till jobbet för några veckor sedan och efter att jag traskat in genom dörren fick den så många "aaaw" och "ooooh" att den fick åka ett ärevarv runt redaktionen för att folk skulle få ta egopix med den. Min favorit var när nyhetschefen tryckte den på huvudet, gav telefonen till en kollega och sa "Ta bild när jag låtsas vara upptagen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar