fredag 16 november 2012

Medans jag var i USA har Kenneth hittat en lägenhet åt oss!! I går började vi att flytta in. Efter fem år tillsammans blir vi äntligen sambos. Det var på tiden! :D Jag är alltså i princip klar med mina studier, måste bara skriva färdigt min kandidatavhandling. Därför har jag nu tagit mitt pick och pack från Helsingfors upp till Vasa.

En liten sneak-peak på våran nya Brändölägenhet. Det är två rum och kök, med egen bastu, stor balkong och havsutsikt.

Happy, happy Heidi.





Det enda tråkiga är att jag måste sticka till Åland på söndag och blir där tills sista december :( Hinner alltså inte pyssla och pynja så mycket i lägenheten som jag skulle vilja.. Men sen i januari ska det fixas, bakas, lagas och mysas så det står härliga till!!

2 kommentarer:

  1. Åååh va roligt och mysigt med bastu OCH havsutsikt!!

    SvaraRadera