tisdag 28 januari 2014

Mirakelbalsam

Har länge, länge, så länge jag kan minnas, haft höaktigt hår. När vi var yngre kommer jag ihåg att en av mina kompisar alltid sa "jag har silkeshår och du har höhår". Haha. Jag lärde mig att komma överens med mitt höiga hår och det var alltid lite torrt och böjligt på konstiga ställen. Det föll aldrig sådär fint och tungt som för andra med lite tjockare hår. Men nu, ÄNTLIGEN, har jag mitt drömhårskonstistens! Traskade in på Lustans för några veckor sen och bestämde mig för att investera i ett bra balsam och traskade ut med denna flaska för 11,90 (jämfört med andra frissabalsam är det verkligen superförmånligt) och mitt hår är.helt.fantastiskt. Det är lent och mjukt och faller med en tyngd som jag inte haft tidigare. Berömde balsamet hos min frissa på Lustans och hon sa att hon själv använder det, men att hon  måste använda det måttligt lite nu och då, för att i hennes hår blev det lite väl tungt. Så, det är inte ett mirakelmedel för alla hår, men om ni som mig har lite torrare höhår som aldrig vill lägga sig fint eller kännas lent och mjukt, köp detta! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar