onsdag 5 december 2012

I am going to wrap up christmas

Till lillajul skippade jag precis som förra året julklappspappret. Det måste vara något av det onödigaste påfunden i världen. Specialpapper som tillverkas för att rivas sönder inom 24 timmar. Och samtidigt svämmar returpapperskorgarna över av gamla tidningar, reklamblad och använt ritpapper...

Det här året grävde jag i Mattias och Haidis returpapperskorg och hittade några snygga biltidningar som jag klädde in några av paketen i. Blev faktiskt löjligt nöjd med det största paketet med den vita bilen på. Det var nästans så att jag ville spara den och lägga upp den som prydnad.



Smällkaramellerna band jag fast med hårsnoddar, som såklart kan sparas och användas till skillnad från glansigt presentsnöre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar