onsdag 20 juni 2012

drömchills

Jag vaknade mitt i natten, satte mig upp och hade den här låten på hjärnan.
Fyra saker förundrar mig:
1. Varför har jag drömt om Snövit? (update: efter att ha postat det här, scrollade jag ner på bloggen och såg att jag i det föregående inlägget jämfört mig med häxan i snövit, question solved)
2. Jag kommer just som just ihåg att lägga på mig sockor o underkläder på mornarna, men nog banne mig kommer jag ihåg en låt som jag bara hört en o halv gång
3. Varför har mina drömmar ett soundtrack?
4. Och vem har så lite annat stuff på gång i hjärnan att man 23.55 dagen efter kommer ihåg vilken låt man drömt om 20 timmar tidigare

Nåväl. Det får lämna som några av livets obesvarade frågor. Men här är den i alla fall. Ljuvligt vacker är den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar