tisdag 18 september 2012

Leather times two

Förra veckan hittade jag en läderjacka på Fyndis! (Inte en äkta dock, utan en sån de sålt i HM och Gina Tricot)
Jag har suktat efter just den där läderjackan, men har lovat mig själv att inte köpa en ny från affären. Enda sättet jag skulle få en sån, sku va att hitta en på loppis (något som kändes omöjligt, men det var det inte!) Jag fick punga ut med 15 euro, men nu är den min. Mohahahahah!

Jag har förresten snart klarat mig i 9 månader utan att köpa ett "nytt" plagg. (Räknar dock inte träningskläder in i ekvationen, inte heller underkläder och sockor, men det kanske säger sig självt =P)
Loppis For The Win!!

Här får ni också se mitt läderbälte som jag fyndade på Emmaus i somras. Har typ levt i det de senaste månaderna. Den däremot är äkta läder och har antagligen x antal år på nacken. Love it.



Tröjan och byxorna är också loppisfynd från sommaren ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar